Gyakran ismételt kérdések

Ezen az oldalon a leggyakrabban feltett kérdésekre adunk választ. Egyéb kérdésekkel kérlek keress minket a llamakreativ@gmail.com email címen.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

A webshopunkban leadott rendeléseket beérkezéstől számítva általában 24 órán belül elkészítjük és csomagoljuk. Egyedi igényeket és egyeztetéseket javasoljuk a rendelés leadása előtt megbeszélni.

Amennyiben rövid időn belül olyan sok rendelés érkezik be hozzánk ami 2 napnál hosszabb elkészítési időt eredményezne, azt minden esetben jelezzük vásárlóink felé. Ilyen lehet például a karácsonyi időszakban megnövekedett rendelésmennyiség.

  • A nem személyre szóló megrendeléseknél: a legtöbb webáruház 14 napos visszaküldési határidőt biztosít vásárlóinak, mi ezt 30 napra bővítettük ki. Amennyiben nem vagy megelégedve a kiszállított termék minőségével, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!
  • Személyre szabott, egyedi, vagy névvel ellátott termékek esetében visszaküldésre nincs lehetőség. (Eddig még senki sem szerette volna visszaküldeni a megrendelését.)

Szállítással kapcsolatos kérdések

A rendelések leadásánál többféle szállítási lehetőséget kínálunk. 

Házhoz szállítás kiválasztása esetén az MPL fogja kivinni a csomagot, ez általában 1-2 munka nap. 

Lehetőség van FoxPost automatába is kérni a kiszállítást, ennek az átfutási ideje 3-4 nap.

Általános kérdések

Igen! Email-ben értesítünk arról, ha új termékek kerültek fel a webshopbra, például karácsonyi termék ajánló vagy éppen apák napi különlegességek. Továbbá, email-ben küldünk ki kuponokat, videókat, és elsőként értesülhetsz az akciókról. 

Látványtervet lehet kérni a rendelések mellé.

Reméljük megtaláltad a választ a kérdéseidre!

Vissza az oldal tetejére